Development of Approximate Number Sense across the Elementary School Years: a Cross‐cultural Longitudinal Study

Development of Approximate Number Sense across the Elementary School Years: a Cross‐cultural Longitudinal Study

8 марта 2019

В журнале ‘Developmental Science’ (IF = 4.078; Q1 Developmental and Educational Psychology) коллективом сотрудников Лаборатории возрастной психогенетики (Т.Н. Тихомирова, Ю.В. Кузьмина, И.А. Лысенкова & С.Б. Малых) опубликована статья ‘Development of Approximate Number Sense across the Elementary School Years: a Cross‐cultural Longitudinal Study’.

В журнале ‘Developmental Science’ (IF = 4.078; Q1 Developmental and Educational Psychology) коллективом сотрудников Лаборатории возрастной психогенетики (Т.Н. Тихомирова, Ю.В. Кузьмина, И.А. Лысенкова & С.Б. Малых) опубликована статья ‘Development of Approximate Number Sense across the Elementary School Years: a Cross‐cultural Longitudinal Study’.

С аннотацией можно ознакомиться по ссылке: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/desc.12823